среда, 27. јул 2016.

Veče na Petrovaradinu ♡

Ćao svima! Eto mene opet sa vama, i pre nego što krenem sa pisanjem posta, htela sam da podelim sa vama jedan citat o kome sam dosta razmišljala nakon što sam ga slučajno pročitala, a on glasi: I don’t dress up for boys. I dress up to stare at my reflection as I walk by store windows., e sada, ono što 
mene interesuje, jeste šta vi mislite, da li devojke treba da se sređuju zbog drugih, bili to muškarci, druge devojke, komšije ili zbog njih samih? 

E sada da pređemo na suštinu ovog posta, dragi moji, ja sam provela jedno predivno veče sa drugaricama i roditeljima na Petrovaradinu, a kasnije smo se spustili do grada, i mogu reći da sam sada još više ubeđena u ono što sam i pre mislila, a to je da je Novi Sad najlepši grad u Srbiji a ujedno i grad u kome ja definitivno želim da živim kad odrastem! Aaa, kako je samo predivan, apsolutno svaki pedalj tog grada me očarava, ne mogu vam ni opisati koliko.. 

Sada ćete videti slike koje smo napravili usput obilazeći tvrđavu. 
















Nadam se da ste uživali u slikama. Do sledećeg posta, ljubim vas! 

10 коментара:

  1. Djevojke se po meni trebaju uređivati samo za sebe i to samo ako one to žele. Nema svrhe uređivanja 5 sati samo da bi te vidjelo 10 ljudi koji će te zaboraviti za 2 dana. Ne znači to da se ne moramo okupati ni ništa već samo za šminkanje i takve stvari :)

    Predivne su slike, i imate prelijepe haljine ti i tvoje prijateljice! :) Htjela bih jednom posjetiti Novi Sad, ili bilo koje mjesto u Srbiji, ali to nije moguće zasad jer živim u Hrvatskoj :/ ali jednog dana.. :)
    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja se apsolutno slažem sa tobom što se tiče sređivanja! A inače, ako budeš dolazila u Srbiju, stvarno bih volela da posetiš Novi Sad, jer je po mom mišljenju najlepši grad u našoj zemlji. Ja zbog škole trenutno živim u Beogradu, koji takođe jako jako lep, ali po nekom mom mišljenju Novi Sad je lepši, mada je Beograd divan na svoj način, raspisah se haha
      I inače, i ja bih isto tako volela da obiđem Hrvatsku, jer zaista imate prelepih mesta, ali sam za sad bila sam u Dubrovniku i to na jedan dan, i mogu reći da sam očarana njegovom lepotom,ali bukvalno !

      Избриши
    2. Da, skoro svi govore da je Novi Sad ljepsi, a ne znam, vidjet ću još, nadam se da ću ga uskoro posjetiti :)
      I drago mi je da ti je bilo lijepo u Dubrovniku, ja nisam bila tamo, a živim u Hrvatskoj hahah, al dobro, ja živim tamo blizu Osijeka pa onda :)

      Избриши
  2. Ja sam bila u Novom Sadu kod tete i po meni je to predivan gradić,ali ne bi tamo živjela jer volim svoju domovinu Hrvatsku :D Predivne slike,pratim te i nadam se da ćeš uzvratiti ako želiš :D
    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa dobro, naravno da ne bi volela da živiš tamo jer si iz Hrvatske, ali ja koja sam iz Srbije bih to mnogo volela :) Pratim i ja tebee

      Избриши
  3. Petrovaradin izgleda divno na slikama! Kao da sam uživo tamo.☺ Slike su divne! Nadam se da ćeš se jednom preseliti u Novi Sad, zaista je pravo mesto za život.♥

    Pametno dete

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, stvarno je predivan, i ja se nadam da će se moja želja ostvariti :-)

      Избриши
  4. Odličan post,smatram da bi se cure trebale sređivati zbog njih samih hehe,also slike su fenomenalne,mnogo mi se sviđaju ove sandale do koljena :)
    Također,ako nađeš vremena,napiši mi u zadnjem postu 3 osobe u komentar za kiss,marry,kill :)
    Novi post---> beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E baš ti hvala, i takođe hvala za sandale, skoro sam ih kupila :D

      Избриши
  5. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris
    We follow your blog, please Follow our return
    All entries will receive a corresponding Awards has your blog

    ОдговориИзбриши