уторак, 04. август 2015.

Njegovo veličanstvo-prvi poljubac! (iz mog ugla) ♡

Ako ste kliknuli na ovaj post iz istog razloga kao i ja mnogo puta, da pročitate moje iskustvo i posavetujete se oko tih stvari jer ga još uvek niste imale, moraću da vas razočaram, jer ga ni ja, kao dosta vas, nisam imala. Imam 16 godina i još uvek se ni sa kim nisam poljubila, znam, pravi bedak. Ovih dana sam pročitala dosta postova na temu prvog poljupca, pa sam i ja rešila da napišem jedan, samo što će se sadržaj dosta razlikovati od ostalih postova ovog tipa. Moj zapravo neće biti o ličnim iskustvima već o ličnim strahovima. 
Ja sam, lično, mnogo puta razmišljala o tome. Nije da nisam imala prilike za prvi poljubac, ali nekako sam svaki put osećala da to nije to. Ili da nije osoba sa kojom želim da bude, ili nešto drugo, uglavnom bi se uvek nešto dogodilo, i na kraju se ništa ne bi dogodilo hahah. Mada, moram da priznam da sam ja uglavnom bila kriva za to. Malo sam se plašila, uuups. 


Uzmimo u obzir da sam našla osobu u koju sam zaljubljena i koja deli ista osećanja kao i ja.Prvo pitanje je ' Da li treba da bude na blic, sa jezikom ili kako?! ' Ooooo bože, toliko sam puta o tome razmišljala. Šta ako on hoće sa jezikom? Šta da radim? Pa ja to ne znaaam. Prva misao koja mi je pala na pamet je povraćanje i ništa drugo + ja sam smotana i sigurno bih ispala užasno mega super smotana. 
Drugo i jedno od najvažnijih pitanja jeste ' Kako da se ljubim sa jezikom ? ' Čekaj pa šta treba da radim? Koliko treba da otvorim usta? Koliko treba da se koristi jezik? Koji deo njega? Kako? Šta? Zemljo otvori se i progutaj nas nespretne! Verovatno bi dečko bio taj koji treba da radi većinu i da mi na neki način pokaže kako se to radi. onda ja da pratim ali to uopšte ne umanjuje moj strah i činjenicu koliko nemam pojma. Onda mi na pamet padaju razne gluposti poput- pa čekaj, hoću li ga izbalaviti totalno, fuj, njegova pljuvačka u mojim ustima, fuuuuj, kolika količina iste? 


Čak i da sve bude kako treba i uspem to nekako da preguram, verovatno sa milion blamova, ali uspem, moje sledeće pitanje je ' Šta on misli, kako se ljubim i kako je njemu bilo? ' Bože, pa koliko ću se izblamirati? O ovome stvarno često razmišljam. Kako li će njemu biti? aaaaaaaaawghhh 
            
 U redu, čak i da apsolutno sve bude kako treba, apsolutno sve, šta onda? Jesmo li onda zajedno? Kako da pitam to, ko kome treba da pošalje poruku, kada treba posle ponovo da se vidimo? Toliko imam pitanja i dilema o kojim nemam pojma, tačnije znam po definiciji iz časopisa i sa interneta, i stvarno bih volela da one koje ovo budu pročitale od vas, podele svoje iskustvo i odgovore na bar neka od ovih pitanja :)


20 коментара:

  1. I mene muce ti strahovi,jooj :/Ali na kraju krajeva i to se mora nekad desiti,moj savet ti je da pitas nekog iskusnog,na primer drugaricu ili jakojakojako dobrog druga :) Mislim oni znaju jer su prosli to :)U poslednje vreme ne razmisljam o momcima,jer kako moja drugarica kaze oni samo oduzimaju vreme i ne mozes se posvetiti maksimalno onim sto radis.Usput sjajan post,odusevljena sam ♥

    Poseti moj blog,novi post je tu,ja sam postala tvoj citalac ako zelis uzvrati ♥

    diamondnina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma znam, slažem se sa svime, ali se ipak nekako plašim :D Posetiću tvoj blog i učlaniću se <3 Hvala ti <3

      Избриши
  2. Imam 14 godina, nisam imala dečka i mislim da mi je još malo rano za to, dok su moje drugarice već skoro sve imale dečka..., ali ipak i mene muče ti problemi i stalno razmišljam o tom prvom poljupcu. Baš si odlično napisala sve, odličan post. ☺♥

    ОдговориИзбриши
  3. Sve nas muče ti isti strahovi i ja ne znam kako ću prebroditi to kada bude došlo vreme. Ja stvarno ne znam kako bih ti odgovorila na ta pitanja jer se to ni meni još uvek nije dogodilo, tako da... Sve u svemu, odlično napisano i zanimljiva ideja za post. ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš ----------> allforyou23.blgospot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam imala samo jednog decka i nekako sam prezivela taj prvi poljubac. Bili smo dugo zajedno, tinejdzerska ljubav. Onda sam ja posla na fakultet i to je sve moralo da se prekine. Znas sta je sada problem? Drugi poljubac! Sad mi je jos veca frka nego kod prvog. Plasim se kako ce nekad kad se dogodi taj drugi decko reagovati.Mozda uopste ne umem da se ljubim, mozda nista nisam radila kako treba kada sam bila sa prvim deckom.
    Slatke muke. Kada mislis da se jedan problemcic resio, eto novog. ;)
    Blog ti je divan.
    Ako zelis poseti i moj http://papiriiolovke.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao znam, to mi je drugarica jednom rekla, da joj je drugi put bilo još mnogo teže nego prvi tako da si me i ti sad još dodatno uplašila. :P Hvala ti <3

      Избриши
  5. Boa tarde
    Amei este post e me encantei em conhecer o seu blog. Ele é cheio de estilo, ótimas dicas e tem uma aparencia espetacular! Fiquei muito feliz em te conhecer.
    Beijos!!!

    viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    ОдговориИзбриши
  6. Super post, jako mi se sviđa i lijepo si ga napisala, sretno u daljnjem radu! :* Ako želiš pogledaj moj blog i zaprati me ako ti se sviđa :) http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Drage curke, nije to neki problem :)
    Vjerujte i momcima je problem prvi put se poljubiti.
    Ali dobro, priznajem da je i mene bilo strah, no na kraju je super ispalo :)
    Nemojte se toga bojati :D

    Pogledajte moj blog ako zelite :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  8. Svi se plaše iste stvari. Što više razmišljaš o tome to ti je gore. Ako ti se neki dečko baš baš dopada neće ti uopšte smetati njegova pljuvačka, ni bilo šta njegovo. Ja sam isto gadljiva ali veruj mi kad probaš ljubljenje sa nekim u kog si se zacopala..nema šanse da ti se gadi. :)
    Jezik kao kad jedeš sladoled koristiš :D izuzev što ga vrtiš u krug a ne ližeš :D Ajme, šta ti ja sve pričam, kad budeš probala kašće ti se samo, videćeš :)
    I da, ako se poljubite u tim godinama, zajedno ste :D ♥♥

    ОдговориИзбриши
  9. Ja se i dalje smejem haha. Pa iskreno, bilo je osoba koje su osecale isto prema meni, ali mislim da je sa 15 godina rano tako da nisam zelela da se vezujem. I nisam informisana, jer mi se malo sve to gadi. Jedino sto me muci jeste da mi ne idpadne deo zuba (koji nije moj) i da se ta osoba ne udavi haha. :D

    ОдговориИзбриши
  10. Super blog, kao i post!
    Zaprati me ako hoces----------> http://inmyownworld321.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Ajoj haha, sa svojih 18 godina recimo da sam već pokupila ta prva iskustva i da vam mogu reći, pogotovo tebi, nemaš razloga za strah.
    Jednostavno smo svi, ali bas svi prosli kroz isto i evo, prezivjeli, ja odmah moram reci da se nikad nisam zamarala time i sve je proslo, ne savrseno, ali okej.
    Decko je taj koji svakako vodi, ako je iskusan naravno, ali ako je cura malo spretnija, ni to nije neka sramota.
    Daljek, ne brini ti za jezik, on već sam pronađe svoju ulogu.
    I to jeste li u vezi ili ne, polaako, ako ništa u kontaktu ostajete svakako, bolje ne žuriti.
    Eto, bez brige cure haha ☺
    http://ivafdiary.blogspot.ba/#_=_

    ОдговориИзбриши
  12. Heej guurl,totalno te kuzimm! znacii ima nas joos hahah isto tako imam 16 i iz istih razloga se nisam poljubila... Al eto,ima vremena,valjda hahah..Ugl super post,i lijepo je sto si iskrena sa svima nama :) Svida mi se tvoj blog,stoga sam ga zapratila,ako zelis uzvrati :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  13. Obožavam ovakve postove kada je neko potpuno iskren! Isti problem i kod mene, ali zaista ne razmišljam o tome, kada osetiš da će se desiti samo reci dečku da nisi nikoga ljubila i ako je zaljubljen u tebe, razumeće te i neće biti nikakvih problema. Još bolje ako i on nikoga nije poljubio! Zapratila sam te ♥
    Ako želiš, možeš mi postaviti pitanja za moj prvi Q&A u komentarima mog poslednjeg posta.
    https://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши