понедељак, 04. мај 2015.

Uranak (očekivanja | stvarnost) + moji utisci ♡

Ćao ljudii. Kao što vidite u naslovu posta, pisaću o uranku, planovima, našim očekivanjima i realnosti haha, jer, kao što i sami znate, na kraju ništa ne ispadne kao što je planirano. Zaista mi je žao što malo kasnim sa ovim postom, ali stvarno nisam imala vremena da ga ranije napišem. 
Uranak je nešto što se duže vreme planira, o tome se priča najmanje 3 nedelje unapred. Svi polako traže ekipice sa kojima će provesti noć, hranu, piće, kao i mesto koje je često najveći problem. Prikazaću vam neka očekivanja, kao i kako to zaista izgeda u realnom životu.

1. Ekipa 
- očekivanja:
'Eee bliži se uranak, važi ja ću da budem sa Petrom, Stefanom, Nikolom, Markom, Jovanom, Nikolijom i ostalom kul ekipom' a tu su se nalazi još mnogo osoba koje svi vole i sa kojima se svi druže. Sve je super, razmišljaš koliko novca treba da daš i gde ćete otići.   x  



- stvarnost: Kada ih pitaš gde ćete, gledaju te belo u fazonu 'KO JE TEBE UOPŠTE ZVAO??' Onda razmišljaš o tome kako te u stvari niko ne voli i pozoveš ono manje kul društvo koje u stvari uopšte nije kul.   



2. Mesto 
- očekivanja: Idemo na ono jezerce pored šume, napravićemo vatru od okolnih grana i svega što tu može da se nađe, biće nam super, nigde nikoga oko nas, niko nam neće smetati, samo mi i priroda, uživancija!   x


- stvarnost: To jezerce je već zauzeto, jer tu ide ona kul ekipa kojoj vi ne pripadate. Onda tražite neke livade, ali nigde ništa normalno gde biste mogli da budete celu noć, na kraju prespavate kod drugarice u dvorištu.    ✔ 






3. Organizacija 
-očekivanja: Okej, znači svi dajemo po 1000 dinara, i kupićemo malo roštilja, sokove, pivo i vino i slatkiše, valjda će biti dovoljno. Dolazimo kod Jovane tačno u 7, a naći ćemo se ujutru da sve raspremimo. Ti ponesi dva ćebeta, ti dva, ja ću tri, ko ima neka ponese lampione i sijalice, časopise, lakove i sve to, a Petra će da ponese mini liniju i ce-deove za muziku, dogovoreno!    x 





- stvarnost: Pa nee, jesam li ti rekla da doneseš ćebad i časopise, pa ne čemu misliš da sedimo celu noć?! Evo Petre, bar ćemo imati muziku. KAKO TO MISLIŠ IMAŠ SAMO STOJU I ŠABANA ŠAULIĆ? Pa rekla si da imaš od Rihanne, Britney, One Direction.. Pa zašto je tvoj brat baš sad morao da odnese?!       ✔ 


4. Spavanje 
- očekivanja: Biće super, možemo da pričamo šale, strašne priče oko vatre i još mnogo stvari, nema spavanja celu noć, ako se nekome bude spavalo, ostali ga bude!         x 


- stvarnost: Neeee, pa Jovana, dogovorili smo se da nema spavanja, dobro baš me briga, spavaj, mi nećemo. Pa Petraa, zar i ti?! Pa ne, nemojte sada svi da spavate! Baš me briga, ja ću ostati budna, a vi ostanite glupi. Neću da zaspim, neću da zaaaaaaaspim, neću da zaaspp..... zzZZzzzzZZZzzzZZzzzz         




Moji utisci

Iskreno, ja sam se predivno provela. Bilo je nas 26 i išli smo kod jednog druga koji ima malu kućicu i ima dvorište, ali tu niko ne živi i pored šume je. Imali smo vatru, roštilj, piće, predivnu muziku i nije bio niko od odraslih. Većina je bila pijana ali je bilo predivno celu noć. I da, negde oko 2 u noć, pošto se blizu nalazi bazen, on je bio napunjen vodom koja je bila pretopla a niko ga nije čuvao, dečaci su se kupali hahah, bilo je stvarno predivno, imam malo slika i staviću vam ove koje imam. 










To je to do sledećeg posta, nadam se da vam se ovaj svideo, ljubim vas! 






21 коментар:

  1. Hahah post je super,bas si me nasmejala :D slike su takodje dobree :)

    http://indigokutak.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Veoma zanimljiv post , uzivala sam dok sam ga citala. Vidi se da si se bas lepo provela. :) ♥

    Posetite moj blog: Style On First Place

    ОдговориИзбриши
  3. Dobro da si stavila i malo šale u post- skoro nikad se ne desi sve onako kako se planiralo :) Drago mi je da si se provela super, odmori/izleti sa omiljenim društvom su super! :)
    Pratim te preko gfc pa ako hočeš, možeš uzvratiti. xx Maja
    - http://majasmuffin.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Baš sam se nasmejala kada sam čitala ovo. :D Drago mi je što si se bar ti lepo provela. :)

    ОдговориИзбриши
  5. zdravo,ja sam emma,upravo sam naišla na tvoj blog, i iskreno sam se nasmijala ,stvarno si genijalna ;) drago mi je da si se dobro provela i ovo oko stvarnosti i očekivanja,iskreno potpuno onako kako kod mene bude,ja uvijek zamišljam stvari ljepšim nego što jesu,i onda na kraju mi ostane samo razočaranje.
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  6. Slučajno sam kliknula na tvoj blog i čitala, čitala i baš si me nasmijala. Jako zanimljiv post. :D Istina je sve što si napisala, našla sam se u gotovo svemu. Drago mi je da si se super provela i uživala u društvu. Učlanila sam ti se na blog, nadam se da će biti još ovako smiješnih postova! :)

    http://mypolishbook.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. drago mi je da si se elpo provela za 1.maj. ja sam isto grejala noge na vatrici ali me zar opeko i zapalila sam starku o.O sve je na kraju bilo super starka je spasena jedva!
    ako zelis poseti moj blog a mozemo se i zapratiti
    puno pozdrava
    isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha, i meni se zamalo zapalile starke :D pogledaću tvoj blog <3

      Избриши
  8. Jako zanimljiv post,nadam se da ce biti jos ovakvih.
    Posjeti i uclani se u moj blog ako zelis. :*
    http://andreasbeutyworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Bas zanimljiv post, pisi jos ovakvih (stvarnost/misljenje) postova, stvarno si dobra u tome 😚

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, pokusacu, nadam se da ce biti i bolji jer mi je ovo prvi <3 :-)

      Избриши
  10. Ajmee ovo je odlično, ne razumijem neke riječi haahah ali svejedno. Super je
    osjeti moj blog http://martinaantolovic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Ajmee ovo je odlično, ne razumijem neke riječi haahah ali svejedno. Super je
    osjeti moj blog http://martinaantolovic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши