четвртак, 30. април 2015.

Tumblr makes my life better! ♡

Kao što se vidi i u naslovu, današnji post će biti o Tumblr-u.
Tumblr predstavlja jednu vrlo značajnu stavku u mom životu. Nekako, za razliku od we♥it-a, tumblr ima dušu. Tumblr zna da sluša. Tumblr ume da čuje. To je jednostavno nemoguće opisati onima koji ga ne koriste. On je kao neki dnevnik vaših osećanja, razmišljanja, želja, čežnji.. Možete da stavljate slike, gifove ili statuse o tome kako se osećate bez straha da će vas neko osuđivati ili vas neće razumeti. Naprotiv, ljudi sa tumblr-a razumeju jedni druge, oni dele zajedno mnoge patnje, boli, padove, i uvek će biti oni koji razumeju.

Sada ću vam postaviti ovde neke od mojih omiljenih slika koje sam rebogovala u skorije vreme. 














To su neke od mojih omiljenih slika, ako imate tumblr ostavite mi link u komentaru da vas zapratim, to je to do sledećeg posta, ljubim vas! ♥

12 коментара:

  1. Ja sam ranije pokušala da koristim Tumblr, ali nisam ga shvatala. Nekako mi je dosta komplikovan, ali pretpostavljam da vremenom postane lak za korišćenje. Slike su prelepe i super je što uopšte postoji neko takvo mesto, gde bez straha možeš da, kroz slike i gifove, govoriš o svojim osećanjima. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veruj mi da je prilično jednostavan kada malo bolje pogledaš. Da, veruj mi da je veliko olakšanje jer tamo možeš da staviš čak i ono što se nikome ne usuđuješ da kažeš :-)

      Избриши
  2. Slažem se s gore napisanim! Divno pišeš, zrelo i uredno! Slike su prelepe, kao i ceo post. Samo napred. :)<3


    NOVI POST + darivanje :
    - http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam Tumblr i to mi je jedan od omiljenih sajtova. Slažem se sa ovim što si napisala - to je mesto gde možeš slobodno da izraziš svoje emocije, strahove i želje bez straha da će te neko osuđivati. Čak šta više tamo možeš pronaći ljude slične tebi, kojima je cilj u životu isti kao i tebi itd... Uglavnom, jedno zaista očaravajuće (internet) mesto. :)

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  4. Mozda ga napravim. Slike su kul i jako su osjecajne

    ОдговориИзбриши
  5. Jaoo ja obozavam tumblr.
    Imam ga vec neko duze vrijeme.
    Muzika i tumblr najbolja kombinacija hehe.

    ОдговориИзбриши
  6. Totalno sam oduševljena tvojim postom,i pronašla se u njemu zato što i sama imam tumblr ( https://www.tumblr.com/blog/rock-4ever-girl ), pa tako možeš i da me zapratiš.
    Jako si izražajna i čitanje ovog posta mi nije teško palo. <3 :-*
    Pogledaj i moj blog i ako možeš zaprati me. :)

    ОдговориИзбриши