субота, 04. април 2015.

Sastav + moja slika! ♡

    Ako ste pročitali moj prvi post, znate da sam kao jednu od činjenica o sebi navela to da mnogo volim da pišem sastave. Lično smatram da lepo pišem, a i mnogi su mi to dosta puta rekli. Postaviću vam jedan svoj sastav na temu 'Život se ceni po delima'.Ja, lično, mislim da imam i lepših sastava ali su u vežbanki, a i ovaj mi se sviđa.Volela bih da u komentaru napišete svoje mišljenje o sastavu, o načinu na koji pišem, pohvale, kritike, a ako vam se sviđa na koju biste temu voleli da pišem sledeći put(ako biste voleli).

Život se ceni po delima 

'Volim te, značiš mi, i život za tebe ako treba, zauvek' i mnogo drugih praznih priča.. Svi obećavaju bez i malo namere da učine nešto povodom toga. Kažu nešto, onda to zaborave, i tako hiljade reči poslatih u nepovrat, ali kada će neko nešto ostvariti?
Prva, posle nje druga reč, a zatim sledi i treća.. I više se te reči ne mere ljubavlju već brojem. Jer reči baš to i ostaju, samo reči, i više ti ništa ne znače jer bivaju izgovorene, a ne učinjene. Čovek onda prestane i da sluša. Počne da prepoznaje ljude po lažima, ostalo i ne primećuje. Pogledaš u čoveka, i umesto osmeha, iskrenosti, želje, vidiš malu ili veliku, debelu ili mršavu, zgodnu ili pametnu laž.
I kada čuješ previše reči, previše laži, više ne znaš da prepoznaš istinu. Jer i dalje postoje ljudi u našim životima koji nas vole, koji se trude, i koji će mnogo toga zbog nas učiniti, ali ako i njih više ne vidimo, ako ne prepoznajemo njihov trud, i sami postajemo reč, i sami postajemo laž.
Zato nauči da praviš razliku, jer postoje i dobre reči, postoji i istina. Ceni ljude po onome što su spremni da učine zbog tebe, u tome se ogleda veličina njihove ljubavi. Mernu jedinicu ljubavi predstavljaju dela, a ne reči, i za mnogo godina sve to rečeno ćeš zaboraviti, pamtićeš jedan cvet, pamtićeš jedan zagrljaj.
I hiljade praznih laži zameniće jedna istina. I hiljade praznih reči zameniće jedno delo. I kada ti bude najteže, i kada se sve završi, pored tebe neće biti onaj ko je najviše rekao, već onaj ko je najviše uradio za tvoju sreću. 



Pošto ste u slikama iz posta o letu, videli kako izgledam ali to je bilo pre 2 godine, rešila sam da vam pokažem kako sada izgledam : 



To je to za ovaj post, v
olela bih da u komentaru napišete svoje mišljenje o sastavu, o načinu na koji pišem, pohvale, kritike, a ako vam se sviđa na koju biste temu voleli da pišem sledeći put(ako biste voleli).

16 коментара:

  1. Blog ti je zaista predivan, sastav odlican!
    Pratim te! http://tinejdzerskikuta.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Blog ti je prelijep.Ime je originalno,pises jako lijepo ma sve je super.Ovaj gore sastav ti je savrsen.Jednostavno mi je drago sto sam posjetila tvoj blog.I da preelijepa si,a te ocii *_*.Plave oci su mi najj.
    Posto si posjetila moj blog koji je vise kao moj dnevnik.Pogledaj i ovaj drugi.Bila bih ti jako zahvalna.
    http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na predivnim komentarima<3!! Posetila sam i njega :-)

      Избриши
  3. Sastav ti je predobar, mnogo lepo pises. Uz to, preeelepa si i imas divne oci <3

    ОдговориИзбриши
  4. Sastav je prosto savrsen! Mnogo mi se dopada! Imas jako lep stil pisanja. Inace , predivna si i proteza si preslatko stoji. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Prvo moram da kažem da imaš divne oči! :) Sastav je prelep, posebno mi je za oko zapala rečenica: 'Mernu jedinicu ljubavi predstavljaju dela, a ne reči', sa kojom se apsolutno slažem. :) Nastavi da pišeš, odlična si u tome!

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Tvoje oči su neopisive predivne i sastav je prelep :) odličan post. <3

    Poseti moj blog & učlani se: lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Prelepa si. ♥
    Sastav je zaista predivan. <3
    Novi post; Volela bih da cujem vase misljenje;
    Ako hocete zapratite me, uzvraticu. ♥
    http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/2015/04/favourite-youtubers.html#comment-form

    ОдговориИзбриши