петак, 03. април 2015.

Rođendan + pokloni! ♡

Ćao svima! Izvinjavam se što se nisam javljala cele nedelje, to je zato što sam srednja škola, i to gimnazija ( moja gimnazija je ravna smrtnoj kazni ) i cele nedelje sam imala previše da učim. Nisam zaspala nijedno veče pre 3, a ustajem u pola 7, pritom ne spavam preko dana, ni sama ne znam kako sam izdržala! 

Ova nedelja je za mene bila veoma posebna, a to je baš zbog toga što mi je bio ROĐENDAAAN! Rođendan mi je bio u sredu, prvog aprila, hahha. Da, ja sam prvoaprilska šala, ceo život, zanimljivo je što je jedan drug iz odeljenja rođen isto kad i ja, pa je taj dan bilo prilično zanimljivo gledati lica profesora dok smo delili bombone. Inače, napunila sam 16 godina, yeah, sweet sixteen. :-)

Prvo, njeno veličanstvo, torta! 


Draga majka, mnogo ti hvala, ređanje ovih tačkica jednu po jednu, znam da nije bilo lako!


A onda, pokloniii !



       
 Moje najbolje drugarice odlično znaju koliko obožavam Vampirske dnevnike, to mi je definitivno jedna od omiljenih serija, pa su rešile da me obraduju ovim predivnim poklonom, na kome sam zahvalna do neba!





     Sama kutija me oduševila, jer je u mojoj omiljenoj boji još sa ovim tufnicama, stvarno divno. A unutra..

SLATKIŠIII!


Ja inače obožavam slatkiše (postoji li neko ko ne?) i kada mi neko pokloni nešto tako budem kao kuče u liftu :D Tu ispod ima još čokoladica, i svakakvih slatkiša (mmmmm) Međutim, to nije sve, u sklopu ove kutije sam dobila i jedne minđuše i lak za nokte, koje nisam slikala, kao i papiriće sa raznim porukicama, kao što je na primer: 








Ovo cveće sam dobila od najboljeg druga, kao i bombonjeru i mašnicu koja je napravljena od 1000 dinara, žao mi je što to nisam slikala, poklon je predivan i najoriginalniji, a buketić božanstven! 


Ako niste primetili, iz buketića vreba ovaj mali žabac, stvarno preslatko!  

A tu je i ova mala lutkica, predivno :-)


Ova ogrlica mi se jakooo sviđa, hvala Jovana! 



I naravno, vitamin e je svima potreban! Jedan od najkorisnijih poklona, mamice najbolja si! 

Htela bih da kažem da mi je žao zbog kvaliteta fotografija, slikane su telefonom jer mi je aparat u kvaru. Nadam se da vam se ovaj post ipak svideo i volela bih da čujem vaše komentare, ljubim vas! 




















16 коментара:

  1. Malo kasnim onda ali: Sretan rodjendan! Torta izgleda super i ukusno :)) xx Maja
    Moj blog: http://majasmuffin.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Srećan rođendan, sa zakašnjenjem! Sve je prelepo! Inače, i ja imam iste knjige, mada ih još nisam pročitala. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala najlepše!♥ Ja planiram da ih pročitam, mada verovatno neću stići do raspusta :-D

      Избриши
  3. Srećan rođendan, sa zakašnjenjem. Ja sam napunila 2. aprila 15 godina hehe :D
    Torta je preslatka i cveće mi se mnogo dopada! Jaooo, Vampirski dnevnici *____*
    Blago ti seee :O

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ОдговориИзбриши
  4. Sa zakasnjenjem srecan rodjendan xd! ♥
    Pokloni su ekstra. ♥
    NESTO NOVO ; http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/ ♥
    KOMENTARISITE. ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Cao Mina, nadam se da cas procitati ovaj komentar. Danas sam naletela na tvoj blog i jaaako mi se dopada. Moram ti reci da si prelepa i prezgodna i imas divnu kosu. Najvise mi se dopada tvoj post o letu, slike su divne, prilicno orginalan post, jaako sam se pozelela leta i ne mogu ga docekati. Lrimetila sam da ides u gimnaziju, ja planiram da je upisem (osmi razred) i to matematicki smer. Pomalo se bojim, mozes li mi recj nesto o gimnaziji kao skoli?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala na ovim komentarima, divna si!! <33 Što se tiče gimnazije, bolje mi se javi na imejl, jer je to dugačka tema da bih ovde pisala o tome. :-)
      Imejl- minadjuric9@gmail.com

      Избриши
    2. Nemam mejl da bih ti se javila, a ne mogu da udjem na ovaj link haha, da li imas ask,kik ili tako nesto? :D

      Избриши
    3. Možeš na ask da mi se javiš http://ask.fm/miamala :-)

      Избриши
  6. Super post draga i pokloni su divni, pogotovo ovaj zadnji haha :D sve pohvale :* posjeti moj blog ako želiš http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Predivna torta :)))

    http://withinstalovealex.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши