среда, 22. април 2015.

Izvinjenje ♡

Da počnem odmah, jakoooooo mi je žao što nisam objavljivala postove dve nedelje! Ne znate u kakvom sam haosu ovih dana.. Prvo, škola. Tu već nema potrebe da vam išta objašnjavam, već i sami znate kako je. Reći ću vam samo da nemam vremena ni da jedem. Bukvalno! Onda, spremam se za Vojnu gimnaziju, btw prijemni mi je sad u petak, držite mi palčeve! Imam toliku želju da prođem, nadam se da će sve ispasti kako treba. Objavljujem ovaj post i bežim! 






Malo sam fotografisala, i ovo su neke slike, verujte mi da više slika nisam ni stigla da ubacim, obećavam sledeći put! 

Verovatno će sledeći post biti za vikend, tada će već proći prijemni i moći ću malo da odahnem! Ljubim vas!

8 коментара:

  1. Bas su njezne slike. Volim tvoj blog.
    NA MOM BLOGU JE NOVI POST:
    http://ivasspecialseciton.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super postic. Slike mi se mnogo dopadaju. Inace i moja BFF je isla na prijemni iz vojne ali proslog petka i veruj mi fizicko nije tesko , niti srpski ali moras se bolje pripremiti za matematiku. Srecno Mina. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Razumem te upotpunosti. Moja drugarica se takodje spremala za Vojnu gomnaziju i prosla jee, zelim ti puno srece!
    http://tinejdzerskikuta.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Srećno na prijemnom! :) Moj brat je išao prošle godine i nije upao, jer je matematika dosta teška, ali bilo je to lepo iskustvo za njega. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! I ja sam isla prosle godine, ali sam pala na psiho-testu, pa pokusavam ove godine ponovo. :-) <3

      Избриши